2015. november 20., péntek

14. Fejezet*Calvin Klein


Lea
Egész délelőtt és kora délután is Palermót jártuk körbe, Mindent megismertem, amelyeket Harry fontosnak tartott. Szinte minden nevezetességhez hozzáfűzött pár mondatot, amelyek a legfontosabb tudnivalók voltak. Édes volt, és fesztelen. Szinte eltűnt a komor üzletember, a basáskodó férfi, aki csak magának akart engem.
A Palazzo dei Normanni palota teljesen lenyűgözött. Egy dombon fekszik, amelyről az egész várost be lehetett látni, így pazar kilátást is nyújt egyben. A palota a város legrégibb épülete, és véleményem szerint csodás is.
Azt követően a botanikus kertbe mentünk, amely a Villa Giulia-ban, a város legszebb parkjában volt. Harry végig kézen fogva vezetett, kifejezve a kihez tartozásomat, ami egyfelől boldoggá is tett, de szomorúvá is. Túlságosan tárgyként kezelt, és ez rosszul érintett, hiszen még is csak egy érző lélek vagyok.
- Hogy tetszett? – csókol nyakamba.
A tengerparton ülünk egy nyugágyon. Harry lábai között helyezkedem el, és mellkasának dőlök. Nem öltöztünk át a strandolásnak megfelelően, de számomra így is tökéletes öltözetem. Ellentétben Harryvel. Fogalmam sincs, hogy bírja a hőséget hosszúnadrágban és csizmában, amelytől igaz most megszabadult.
- Csodás város – őszintén mondom. – Örülök, hogy eljöttem ide.
- És annak nem, hogy én mutattam meg neked?
- Nem fogom növelni a magad iránti imádatod – nevetek fel. – Arra ott vannak a szajhák.
- Fejezd be – sziszegi fülemben. – Fogalmad sincs arról, hogy miről is beszélsz – szorítja meg kissé cípőm.
- Nem akarok vitát nyitni, mindössze csak a véleményem kifejtettem – pillantok rá vállam fölött. – Amúgy pedig te sem rejtetted véka alá, hogy megdugtál jó pár nőt.
- Igen, előtted – mormolja nyakamba. – Mióta ismerlek, senkit, és ki is vagyok feszülve – sziszegi.
- Most olyan, mintha egy tinédzserrel lennék – nevetek fel. – Nem gondoltam, hogy Harry Stylesnak, a maffia vezérének ilyen komoly problémái is lehetnek.
- Ne… Ejtsd… Ki… Még… Egyszer – kap bele fogaival fülcimpámba. – Ha még egyszer kiejted a csinos kis szádon, teszek arról, hogy mással legyen elfoglalva a szád, mint a szavak kimondásával.
- Ez nem szexi, és gerjesztő, hanem undorító – emelem fel fejem, és állára nyomok egy puszit.
- Hidd el, hogyha odakerülünk, kurvára élvezni fogod – nyúl be felsőm alá, és hasamat kezdi el cirógatni.
- Eléggé öntelt vagy.
- Nem érkezett még panasz – veti oda. – Vagy mondhatjuk, nem igazán tudtak szóhoz jutni.
Felülök hirtelen és kissé szembefordulok vele. Döbbenten nézek rá, és még szemüvegemet is fejem tetejére csúsztatom.
- Undorodom tőled – szemeibe nézek. – Attól, hogy be kell fognom a számat, és tisztelnem kell téged a pozíciód miatt, nekem sem kell eltűrnöm, hogy a szajháidról beszelj nekem.
- Oké, baba, megértettem – vigyorog. – Nem kell a cicaharc – húz magához, és a kezébe veszi ujjamat és a másik kezemben lévő Häagen-Dazs, karamellás fagylaltba dugja, majd lassan szájához emeli és lenyalja az édességet. – Rólad sokkal finomabb.
- Ne hízelegj – mormogom, és a kanálhoz nyúlok, majd azzal a számba veszek egy kis adagot.
- Eszembe sincs hízelegni, már az első percben levettelek a lábadról.
- Ne bízd el magad túlságosan – helyezem vissza a szemüveget szemeim elé.
- Remélem, tudod, hogy ma este már nem mész haza.
- Szerintem nekem is van beleszólásom – mondom, amikor előre nyúl, és megpróbálja megragadni a műanyag kanalat.
- Nem fogod ellenezni – csókol nyakamba, és pólóm alatt keze feljebb kalandozik bőrömön. – Hidd el, hogy te is jobban érzed magad velem.
- Ne legyél ennyire biztos magadban.
Mivel a kanalat nem kapja meg, így arcomhoz nyúl és maga felé fordítja azt, majd szenvedélyesen megcsókol. Ajkai édesek a fagylaltnak köszönhetően. Egyszerre hűs és forró érintése, ahogyan nyelvét enyémhez simítja. Egyszerűen megőrjít és kizsákmányol.

*

Egy könnyed olasz vacsorán vagyunk túl, amikor visszaérünk már a hajóra. Nem vetődött fel, hogy esetlegese vissza kellene mennem a hotelbe. Már későre jár, amikor is lábaim a hajó fedélzetét érintik. A motorcsónak visszatér a partra, így újra egyedül maradunk Harryvel.
Azonnal a hajó gyomrába megyünk, a hálóba. Harry azonnal megszabadul csizmájától. Mindössze csak a Hold fénye, amely beragyogja a helyiséget. Táskámat a sarokban elhelyezett kanapéra helyezem, és kiveszem a szükséges dolgaimat.
- Lezuhanyozom – mondom, miközben ránézek.
Ő már félmeztelenül, mezítláb áll előttem, és a telefonját nyomkodja, így csak bólint.
- Érezd otthon magad.
Szaván fogva besétálok a fürdőszobába, és magamra zárom annak ajtaját. A zuhanyzással hamar is végzek, így a tükör előtt állva megmosom gyorsan fogaimat. Megtörülközöm, hajamat kiengedek a kusza kontyból, majd neszesszeremből előveszem mézes testápolóm, és bekenem magam. Mindent a rendezett pulton hagyok, majd a törülközőt kiterítem és a Calvin Klein fehérneműimbe bújok.
Kitárom az ajtót, és visszasétálok a hálóba. Harry éppen olasz nyelven bonyolít le egy telefonbeszélgetést, ám felkapja a fejét, amikor meghallja érkezésem. Tekintete végigvándorol alig fedett testemen, és ez kissé zavar is, de meleg van, és ez kényelmes, egyben pedig tökéletes pizsama.
Nagyot nyel, majd olaszul folytatja a mondanivalóját, ami számomra semmi érdekfeszítő. Ugyanis szinte rébuszokban beszél. Elköszön, a készüléket lenémítja, és az éjjeliszekrényére helyezi.
- Így akarsz aludni?
Az ágyon ül, hátát az ágy támlájának támasztotta, bokáit pedig keresztezte. Kezeit ölébe ejti, és válaszomat várja.
- Meleg van – mutatok rá.
- Van légkondicionáló.
- Oké, mi a bajod? – mászom fel a bevetett ágyra. – Kétlem, hogy zavarna a női test látványa.
- Éppen, hogy kurvára felizgat, és nem engeded, hogy megdugjalak – morogja, és lemászik az ágyról. – Lezuhanyozom én is.
Felkuncogom, és lemászom én is az ágyról. A díszpárnákat a kanapéra helyezem, majd a takarót felhajtom és kényelmesen elhelyezkedem. Én is lenémítom a telefonom, és lehunyom pilláimat. A mai nap kifárasztott teljesen Harryvel. Gyönyörű a város, és biztosan bántam volna, hogyha nem láthattam volna, még is fáradtnak érzem minden porcikámat.
Talán kissé sikerül elbóbiskolnom, mert lustán kezdek pislogni, amikor érzem, hogy Harry bemászik mellém. Már újra sötétség úralja a szobát, ő pedig úgy simul hozzám, mintha attól félne, bármikor észrevétlenül kiosonhatnék mellőle.
Nyakamba fúrja arcát és csípőcsontomat kezdi el hosszú ujjaival cirógatni, míg nedves csókokkal lepi el nyakam bőrének felhevült felületét. Érzem, amint mélyebben szívja be a levegőt, amikor ágyéka combomnak simul. Izgalma azonnal felébreszt. Magamhoz térek, és pihegni kezdek. Szemhéjaim le vannak csukva, ám érintései egy pillanatra sem hagynak nyugtot számomra.
Ujjai felkúsznak bordáimhoz és cirógatni kezdi ott a vékony bőrt, míg ajkai arcomra tévednek, és enyéimet kebelezik be. Azonnal felelek a szenvedélyére. Nyelve mentolos, meleg, és lelkesen buzgón ki is zsákmányol.
Annyira elmerülök csókjának tűzében, hogy szinte észre sem veszem, amikor könnyedén fölém gördül. Lábaimat ösztönösen húzom feljebb, és tárom szét még jobban előtte. Öle enyémnek nyomódik, ezzel teljesen feltüzel engem, és eléri, hogy többre vágyjak.
Kezeim felkúsznak testén, egészen tarkójáig, ahol hajába túrok, a göndör tincseket pedig meghúzom, és ölemet, fölfelé, ellene billentem. Ajkaim között hal el nyögése. Elszakad tőlem, és lihegve lepillant rám, míg homlokát enyémének dönti.
Egymás tekintetében veszve el a levegőt mélyen magunkba szívjuk a Hold gyér fényében.


3 megjegyzés:

  1. Oha oha mik vannak itt :3 Annyira megragadt ez a történeted h erre vártam egész héten. Egyfolytában frissítettem meg minden. Ez a rész érdekes,romantikus is,tüzes is. Szeretem hogy Lea kimeri mondani a véleményét bár emiatt picit féltem is. Rettentően várom a folytatást :*

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Nagyon jó lett :) Hát azt hiszem lesz itt méh jó pár cica harc köztük :)
    Várom a következőt :)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
  3. Annyira jo*-* minden nap megnezem h hoztal-e reszt:) most ez a kedvenc blogom:)
    Siess a kovivel:**

    Niki xx

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.